"Stek ut"

Jag och M har varit ute på promenad precis, ute i höst rusket. När vi kom ut på vår gata så såg vi en man i beiga byxor, beige jacka och beige mössa stå helt still med ryggen mot oss och med ansiktet ut mot ÖB rondellen, lite mysko tyckte vi. När vi går förbi den beiga mannen så hör vi båda hur det plaskar. Kan det vara så att han står och kissar? Mitt framför oss, med självaste "nakenheten" mot stora vägen?

Svaret var ja. När vi hade gått en liten bit så vände jag mej om och fick precis se hur han drog upp gylfen. Helt jätte mystiskt beteende!

Vi, i brist på annat, kom på den briljanta idén att vi skule följa efter den beiga mannen och se var han tog vägen. Sagt och gjort. Jag kände mej som en polis på "stake out" eller som en privatdetektiv.

Jakten tog slut då vi tappade bort honom, men vi vet ungefär var han bor.

Mystiska beiga man.


Sen tog vi en runda förbi ICA och köpte frukt. Mums!

Kommentarer
Postat av: Annica

Haha...snacka om konstig gubbe,

och ni verkade inte ha mycket att göra heller =)

haha....allt bra annars?

kram kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback