Snabba puckar

Vi har skaffat ny byrå eftersom den vi hade när vi flyttade in har rum åt ungefär en tröja i varje låda, viliket inte räcker, på låånga vägar.

Idag när jag kom hem från jobbet så sprang M runt och lekte snickare, han skruvade med sin "MacGyver kniv" och fixade hit och dit. När jag frågade om jag kunde hjälpa till så sa han att jo men visst, du kan hålla den här. Varför fick jag en  uppgift som en apa kan göra i sömnen? Jo, för när M (killar istörsta allmänhet) väl känner sej händiga så vill dom inte att en tjej ska komma och va duktigare (även om jag råkar vara lite av en super dåålig snickare). Så M fick agera händig snickare och jag apa, yeah! Haha!

Har precis staplat upp alla mina kläder i den nya byrån och hör här: Alla kläder får plats!

Nu ska jag gå till halen och plugga och se när M och några killar till spelar med Endre, spännande spännande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback