Me missing you

Jag hade precis sett färdigt den nya bond filmen med M och skulle bara kolla in lite saker på nätet. Går in på Eves blogg och börjar läsa. Läser och läser och när mitt namn dyker upp så började jag gråta. Slängde mej i soffan med min sjal för ansiktet och började böla. Min fina fina vän! Långt borta i Norge, bland massa norrmän.
Jag saknar henne jätte mycket! Går ju absolut inte att överglänsa hennes ord men hon ska veta att det är så ömsesidigt så det inte är klokt!

Nu ska jag snart gå och lägga mej och sova och drömma fina drömmar!
Jag ska drömma om min bästa vän, ta mej fan!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh min boel :) Vad glad jag blir!! Du ska verkligen suga åt dig av vartenda ord jag skrev, det kommer från den djupaste platsen i mitt hjärta! SAKNAR DIG SÅÅÅÅ!!!!! <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback