the way you make me feel

Helgen är här igen. Och likaså Maj, sommarmånaden vill jag påstå att det är. Jag hoppas i alla fall.

M ligger och sover brevid mej, och jag har precis njutit av ett avnitt av spanking new greek och ätit lite vindruvor, funderar lite över hur det har gått för Eve och Ullis på fastlandet i deras match.

Igår var det lite firande, eller.nej vi firade inte så mycket (film och god mat bara). Men igår var det 1 år sen jag skickade ett sms till M och frågade om vi var tillsammans (romantiskt, ooh yes!) .

Hörde och såg No Air låten på mtv tidigare, har hört den förut, men nu fick jag rysningar, så bra tycker jag antagligen att den är, haha! Datorn gillar inte att jag försöker göra en länk så gå in på youtube och sök på No Air så får ni se vad jag rös så mycket av.

Idag var jag och M ute i solen och gick (jag skulle köpa lördagsgodis,haha!) och hittade en jätte fin kofta som jag såg igår på tv, en tjej hade en sån på sej i Talang och jag tänkte att den var jätte fin, och så hittade jag en likadan för halva priset!! Yeah!

Kisses!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback