royal straight flush

Har varit en mysig och händelserik helg det här. Grillning med Eve, hundutställning och med det en obligatorisk bränna, familje middag med trerätters, varpa kastning och lite sura miner från min sida (haha) och idag picknick och lite dagen före födelsedags firande med min underbara M. Och nu har jag blivit lite snuvig och förkyld. Så gäller att kurera sej ordentligt så att jag är fit for fight tills på tisdag då det vankas match.

Har fotboll måndag,  tisdag, onsdag och torsdag så en förkylning känns inge vidare bra att ha just nu. Hoppas att jag vaknar upp i morrn och är härligt super frisk igen.

Läste precis Eves krönika frän i lördags, jag lyckas alltid missa att va hemma just dom dagarna då hennes blir publicerade men nu hade hon den som länk på sin blogg så nu har jag läst. Blir så stolt, eve, min eve, i tidningen. Häftigt ändå. Börjar som bloggare och hamnar i tidningen såhär. Credd!

Har hört lite om en viss blondinbella som har en blogg. Och att hon har blivit rik på den och massor. Så blev lite nyfiken och kollade in den förut idag. Och ojoj.. kan man bli rik på att skriva sånt? Eller hon skriver ju inte dåligt men det jag blev överraskad över är att hon inte skriver sådär överdrivet bra så att man bli imponerad heller.

Har kommit fram till att det hon antagligen får så mycket publicitet av är att hon är spännande. Fast det vill jag inte påstå att hon är. Men hade hon inte bott i stockholms innerstad, haft pengar och varit blond, hade hon verkligen varit så känd då? Jag är tveksam, riktigt tveksam.

Men jag höjer väl min statistik på hur många som läser min blogg per dag och jag börjar spotta ur mej massor med dumma saker, blonderar håret och tjatar om hur roooligt det är att gå ut på richies varje helg och festa med kungabarnen. Top notch asså.

Är väl tur att jag inte är bloggkåt och vill synas med min blogg hela tiden. Jag tycker mer att det är skrämmande hur man kan läsa så mycket om en person som man inte känner. Man kan ju läsa det mesta. Det bästa hade ju varit att ha en anonym blogg (vilket min skulle va egentligen).

Ska nog hitta på något att göra nu. Kan inte sitta och mögla framför datorn hela kvällen när det är så fint väder. Är lite nyfiken på hur tjejerna i laget hade det igår när vi hade lagfest med herrlaget. Att missa något sånt är ju nästan lite skam.

Är lite lessen för att jag inte kan fira min M på hans födelsedag men vi får ta det i helgen, lovar!

Kisses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback