Lovesong

Älskar "Varför är hon naken tanten? Har hon fastnat?"-reklamen. Bara så att alla vet, och så att de inte blir några missförstånd i framtiden. Första gången jag såg den så satt jag och gapflabbade i soffan. Sen skrattade M åt mej. Haha!

Jag har sen min förkylnings period sist blivit frisk. Och för en vecka sen fick jag spela match, även om jag inte hade tränat något på grung av förkylningen. Fick spela mot dalhem, det var riktigt roligt. Och i andra halvleken så fick jag förtroendet at vara höger förward. Och jag lyckas skada mej. För att en boll STUDSAR på mitt ben. Okej, kan jag få mer otur? Så nu har jag inte tränat på en vecka till. Men snart så. Jag vill ut på planen!

Var pecis ute och jonglerade lite med bollen, fick tusen myggbett och fick höra lovesong, braaa låt. Blir så glad av att höra den varje gång.

Har haft M här några dagar. Och nu har han hipp som happ bliviyt lite av ett varpa proffs. Tränar typ varje dag, och kan mäta sej med min pappa i vis grad. Vissa människor har verkligen lätt att lära sej saker. Och min M råkar vara haj på varpa.

Skulle egentligen vilja byta design på min blogg. Absolut inget fel på Emmas design, min lilla webdesigner. Men lite förnyelse är alltid roligt.

Snart, riktigt snart tar lillasyster studenten. Oj vad tiden går. För lite mer än ett år sen var det jag som stod där. Känns som 10 år sen, minst.

Vänner väntar.


Kisses!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback