kiss on me



Åhh! Vad fina grejer man hittar. Finns ju inte så stort utbud av shoppingstuff på min ö, så idag så bestämde jag mej för att kolla lite på nätet. Ohh, vaa fiint! Jag vill ha allt. De jag har satt in som bilder här över är först en gel som gör att om man kladdar in den på kinderna så rodnar dom (!!), rouge minus massa jox. Jaa, jag vill ha! Den andra är en stay spray till make up som oxå ger fukt. OCH den stänger ute dammpartiklar och strålning från till exempel en dator. (den söta flaskan räcker som anledning för mej att vilja ha den)


Idag har
jag lekt lite med min praois, eller lekt och lekt vi har möblerat om lite på jobbet (inte vår idé!).

Jag har oxå tänkt lite. Jo men ser man på det händer ibland! Jag funderade på att jag kommer ju flytta hemifrån snart, eller jag vill det i alla fall, haha. Och vad är egentligen de viktigaste sakerna som man måste ha med sej till en ny lya? (någon som har tips, kommentera!) För jag har kommit till insikt om att jag äger följande som kan följa med på en flytt...Min säng, och där är min korta lista slut. Man behöver ju köksgrejer, och soffa och tv och massa saker som man inte tänker på att man har när man bor hemma. Men när jag försöker tänka ut saker som man behöver när man bor själv så sitter jag mest och fantiserar om hur kökshanddukarna kommer att matcha gardinen och mattan, eller hur fin min soffa (byter färg i varje gång jag tänker efter) skulle va med massa kuddar och eventuellt en filt på hösten. Jag tänker mest på inredning och mysfaktor än på praktiska saker. men jag tror nog att så har jag alltid varit. Jag är lite estet, och jag låter de andra ta hand om det praktiska efter som att jag suger på sånt.

Jag har nog gått lite väl mycket in i drömmarnas värld när det gäller det här. Jag tror att direkt när jag flyttar hemifrån så kommer jag förvandlas till Farmor i Bamse eller eventuellt Martha Stewart. För idag när jag hade lunch så hittade jag en tidning (ica kurirens trädgårds special) och fick direkt för mej att jag skulle plantera. Jag ska ha gröna växter överallt och alla som kommer hem till mej kommer känna sig så hemma att de stannar för alltid. Jag skulle vattna blommorna varje dag och grannarna skulle förundras över hur mina blommor kunde blomma året runt.  Och det kommer från en som har en torkad kaktus och en växt som har varit i golvet massor gånger och därför står helt snett i sitt rum!!

image279Skärpning på mej alltså. Men att drömma är aldrig fel. Men jag kan ju lura i mej att jag skulle ställa mej och påta i en massa våt jord när jag kom hem från jobbet istället för att slänga mej framför tvn med en pringles i min hand och se will and grace.

17 år - Veronica Maggio

" Snurra flaskan, jag har aldrig, sanning eller konsekvens. Vad vill du veta om mej, fråga bara. Jag berättar vad som helst. "


Kisses!

Kommentarer
Postat av: Eeee

Ja, vi har vi våran estetiska sida bodil! Grilla på fredag, yeaaah! Du, drömma ska man. Där är det endast ens fantasi som sätter gränser!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback