du och jag

Idag var det sista dagen på jobbet. Det blev tårta och muffins i fikarummet hela dagen. Sen på lunchen kom min söta chef in med blommor och choklad till lilla mej. Blev nästan rörd, en stor kram fick hon på direkten. Sen kramade jag om alla mina medarbetare, känns lite sorgligt ändå att lämna mitt första riktiga jobb såhär. Men redan på tosdag ska jag prova på lite som läkarsekreterare, låter riktigt svårt men tror och hoppas att jag kommer klara det bra.

Har köpt födelsedagspresent till den ny-fyllda tjugoåringen, Sara. I morgon kväll ska hon firas med middag på munken och sen lite dans dans.

Ska försöka hjälpa Ellinor med sin balfrisyr ikväll. Men hon verkar kunna fixa den helt själv. Hon säger bara att hon ska locka lite och sätta upp lite, thats it. Jo, men det låter ju enkelt, haha.

Förhoppningsvis kommer jag ha en ny design på min blogg inom kort. Min privata bloggdesigner, Emma, har satt sej in i fallet och jag håller tummarna.

Jag har tränat nu Onsdag och Torsdag, och idag har jag ont i knät igen. Så går det när man inte tar det lugnt. Men det går nog över till på Måndag då jag har match. Har ju hela helgen på mej att vila.


Halv-polacken är halv-hemma nuförtiden. Känns tomt här. Men snart är han hemma igen.

Kisses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback