cause you asked for it

snoosie
Jag har varit ute och sprungit. Kom fram till att knät höll, men det är värre med kondisen. I morrn blir det i alla fall träning för min del. Äntligen!!

Har prov brunat mej på båda armarna, så nu är jag randig. Haha..måste se kul ut. Men har ju precis duschat så det borde ju försvinna snart. Annars kan jag ju köra på den randiga looken i sommar.

Ikväll är det gossip girl, har ju i och för sej sett avsnittet redan men det skadar inte att se igen. 

I belivie that we could  be extraordinairy together rather than ordinairy apart

En lista över eurovision:
* Bidraget som genom vår egen röstning här hemma skulle ha vunnit var helium mannen från frankrike, menar..braaa låt!
* Jag höll mej vaken genom alla tråkiga och pinsamma "And eight points go to..." och "You guys look gorgeous" bara för att se Bjorn (lite mer internationell nuförtiden) lämna sveriges röster. Och gud vad vi skrattade i soffan. Dom som inte tyckte att det var bra har ju ingen humor i kroppen.
* Israels bidrag fick mej att bli lite svag i knäna, måste medges.
* Men det skönaste och roligaste bidraget var ju definitivt spanien, "el robocop". Hahah!!

Min sista jobbvecka på apoteket nu. Känns lite tråkigt. Speciellt att jag inte har något sommarjobb än. Och nu borde man  väl ha ett. Vet  inte alls vad jag ska göra i sommar utan jobb. Hmm..

Nu ska jag slänga ihop några laxmackor till moi och sen kasta i mej dom. Kanske ska stretcha först i och för sej.

Kisses!

Kommentarer
Postat av: Anonym

yes..Israel var bra, jag hejjade lite på dem faktist:D har du funderat på å byta blogg eller ska ja fixa designen till den här? (har börjat lite)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback