Mockingbird

Har enligt Ellinor pratat i sömnen på nätterna. Hm.. härom sistens så trodde hon att jag satt och kallade på katten, och funderade då på att gå in till mej och släppa ut honom eftersom att han antagligen ville ut. Men då hade jag tystnat så då struntade hon i det. Frågan är ju varför jag sitter och gör kom-hit-katten-ljud samtidigt som jag sover. Eller vad sa jag egentligen? Ja, jag är riktigt nyfiken. Kanske ska tvinga M att någon natt sitta och hålla vakt när jag sover och sen skriva upp vad jag säger. För vem vet (Freud?), mitt undermedvetna kanske vill säga mej något?

Drömmer oxå mardrömmar* massor. Så sover inte klokt. Kan jag ta upp det med Freud oxå? Eller kan man skylla på sängen/temperaturen/vädret/eller mej själv?

Jobb 8.00 till 16.00 idag. Dagens utstickare va ju en mamma som skulle betala och ställde elegant fram en Louis Vuitton väska framför mej och började plocka fram sin plånbok. Sen dess har frågan om den var äkta (asdyr från Paris) eller fejk (billig i Thailand) ekat i mitt huvud.

Sen bar det av till träning i Fardhem. Spring spring i benen kan man ju tänka sej då. Men icke. Var halv skraj hela tiden att jag skulle få mer känningar i knä-fan. Så en bra träning för min del blev det ju inte tycker jag. Och på sista övningen trampade jag snett med foten på det inte onda benet. Nej, men...

Men sen åkta jag buss o paratade lite med Emilie. Och blev glad igen. Prata tycker jag om, haha. Sen hemma i köket hittade jag två liter jordgubbar som jag satte tänderna i. Så nu är träningen nästan bortglömd.

I morrn börjar jag med min lilla hemma rehab för knä-fan. Ska balansera, böja och träna upp det till på söndag.

"I've been waiting so long for these words to come out,
It's practically all I've been thinking about.
So thank you for finding the words I couldn't find on my own,
Now I'm not alone."


Men msn gills inte sötis. Tihi!

Kiss!

* Oftast blir jag jagad. Har varit galna kor, en knivmördare m.m. Men när man berättar för familjen så skrattar dom. Men kor kan ju va faarliga ju.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback