take me there

Igår var det dags för en dag på Stångaspelen igen. Och den här gången lyckades jag faktiskt fatta pärk, kan man tänka sej! Så jag och M satt och såg Hablingbo mot Levide i finalen och fattade allt som hände. Jag måste ju erkänna att jag är stolt över oss båda. Men frampärk har jag inte ens försökt mej på att fatta ännu.

Fick reda på att på fredag ska laget visst möta dalhem i träningsmatch precis innan vårt träningsläger på fårö. Så känner lite panik över att man inte har tagit tag i saken och tränat något hemma när vi har uppehåll. Så igår när M sa att han skulle ut och springa så lät jag mej övertalas att följa med. Jag tog ju i och för sej en kortare runda än min tränade pojkvän men kändes väldigt seriöst ändå. Hann till och med göra lite situps innan han kom tillbaka.

Sen vräkte man i sej godis och såg film när man kom tillbaka från rundan, men jaja... de räknas ändå!

I morrn åker familjen iväg till fastlandet, ska hälsa på kusinerna och spana lite i dalarna där pappa ska på jakt senare i höst. Så då kommer jag vara all alone på dagarna i veckan. Tråkigt vill jag påstå. Men jag får styra upp något helt enkelt.

         

Kommentarer
Postat av: Din vän!

JAG FINNS HÄR FÖR ATT LEKA BODIL :D :D Ring mig när du vill ;) Och du, på onsdag är det ju frivillig träning på tofta - så du, jag, marre, ullis & sahra + en grill & kanske tält.. vad sägs?! :)

Postat av: Mamma S

Rottis valpar!! =) Du, dags att träffas snart. Kanske samla ihop alla gamla godingar igen?

2008-07-28 @ 13:04:50
URL: http://shea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback