walk with me

Dm-helgen är avklarad. Känns bra men tråkigt oxå. Synd att det är slut med alla roliga matcher, men jag behöver inte vänta så länge på nya matcher. Årets första serie match är på Lördag om jag inte missminner mej. Ska bli riktigt roligt. En kort resumé av helgen.
Lördag: Upp tidigt, samling 9 i Klinte. Åkte till Hemse. Spelade första matchen mot Hansa vid 10.30. Började med riktigt bra spel och i periodpausen stod det bara 0-2 till dom (inte dåligt mot serieledarna i div.2). Emelie gjorde vårt enda mål den matchen (bra för en rookie,hehe). Hansa vann tyvärr, men vi ska vara riktigt nöjda med vårt spel de första 20 minutrarna. Eve sa att jag var jobbig att spela mot, rena rama durecell kaninen.(yeah vännen, vilken komplimang)
Vilade lite och stretchade uppe på läktaren. Sen 13.00 spelade vi mot Follingbo. Jag lyckades bli tacklad/snubbla in i sargen bakom deras mål det första bytet. Vi spelade riktigt bra och det var mycket fysiskt spel (me like). Slutresultatet blev tyvärr inte så bra som vi ville, då Follingbo vann. Emelie gjorde ett mål den matchen med.
Söndag: Väcktes vid 1 av Mathias somringde och kunde sen inte sova så gott som jag ville men fick sen sova ut till 11. Åt frukost (rostade mackor,2 med kokta ägg ocg kaviar på och en med brie och grönsaker på,juice). Blev hämtade med bussen och åkte in till stan. Vid 14.00 spelade vi mot Endre. Var en riktigt rolig match och vi kämpade som tusan hela laget. Lill-Therese gjorde några riktigt snygga räddningar i målet. Nr.24 gjorde 4 mål mot oss och vi förlorade tyvärr med 2-6. Eve med sitt Hansa spelade final mot Endre. Hansa förlorade tyvärr och jag satt och svärde åt Endre på läktaren(med halva Endres a-lag brevid mej).

Nu sitter jag i lägenheten och funderar på vad man ska äta till kvällsmat. Jag behöver äta upp mej lite känner jag (inga jeans passar längre ,uh!).

Nej nu ska jag gräva lite i skåpen och nu började ne film (Napoleon Dynamite) på 4an,pass på!

Kisses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback