this beauty

Har pajat min plan på en nyttig och duktig vecka genom att jag har ätit en kola och sen har Mathias lämnat en halv cola flaska i mitt rum. Så nu står den där och hånar mej. " Hej jag är så söt och bubblig. Drick mej väl. Det skadar inte alls. Tvärtom det är bra för dej. Ta en klunk nu! ". Uh..den lär jag ju dricka upp ikväll efter träningen. Stooor risk. Måste jobba på självdiciplinen oxå.
image221
Fick ett mejl från fotbollen idag. Stod att de beklagade om informationen om att jag skulle ha stått och sålt bullar den 12:e inte hade kommit fram. Och sen stod det mina resterande tider fint uppskrivna efteråt. Blev lite skamsen faktiskt. Har nämligen kommit fram till varför jag helt missade det. Jo, jag glömde bort att scrolla upp på schemat, så det schemat jag läste var bara hälften av mina tider. Skämdes riktigt mycket när jag upptäckte det (vilket var för ungefär 10 minuter sen, ännu pinsammare!).

Och nu måste jag faktiskt skryta lite. En viss mr psyco (hahah!) eller the rock som han oxå kallas (what?haha!) fick för sej att han skulle knuffa mej ner i diket när vi var ute och gick lite i regnet förut. Men vem var det som hamnade i diket på grund av mina erfareheter av att brottas (tsss..)? Jo, det var då inte jag kan jag meddela. Utan han! Yes, äntligen vann jag i något. Underskatta inte B. Can't touch this!
Fast sen skulle han  ju ge igen så då blev jag nertryckt i en rackarns buske. Fan att man är så liten, annars hade han inte haft en chans. Tss..


 " Du är det finaste jag vet! "



 


Kommentarer
Postat av: Evurt

Haha, jo de va tur att du missa den ;) Ja, den första, det låter bra! Hoppas bara den inte krockar med något annat :) Vi får ta våran "umgås&pratakänslordag" snart! Puss på Bodil!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback