somwhere else

I morse vaknade jag tidigt. Gick ner för att äta frukost, ny vana med O'boy, två rostade mackor med ost och gurka på och en halv grapefrukt (Mmmmums!) och på köksbordet hittade jag (som vanligt) en lapp från mamma där hon skrev vad jag skulle göra under dagen. Idag var det att jag skulle dammsuga köket och torka golvet där och städa ur duschen i badrummet  nere. Jag va klar rätt så snabbt så gick upp och såg när min käre far tapetserade Ellinors rum. Det blev fint, även om han skarvade lite på slutet (shhh!).

             

Sen har jag kört lite bil med pappa och Ellinor. Jag är väldigt stolt över att jag har stretchat varje kväll den här veckan hittills. En kvart på varje ben, snart kan jag gå ner i spagat (hahah! Eller hur, men drömma kan man ju). Sen såg jag och Ellinor på Disturbia, jag tyckte att den var riktigt bra. Lagom läskig och så. Men jag har kommit fram till att alla tjejer i såna filmer (inriktade på ungdomar, dom jag syftar på mest) är så grymt söta och snygga. Dom är inte lagom snygga utan är oftast riiktigt super snygga, riktiga tiopoängare. Var hittar dom alla söta tjejer? Jag har kommit på mej själv med att jag alltid gör något med mitt utseende efter att jag har sett en sån film. Idag gick jag och tvättade ansiktet och fixade lite. Annars kan det va att man Helt plötsligt kommer på att man behöver klippa sej. Haha! Kan ju vara jag som är lättpåverkad, vad vet jag. Haha!

Jo, josse som du skrev. Man vill verkligen skriva bättre och mer. Jag ska klura!

Snart ska man pallra sej iväg på innebandy träningen och försöka jobba lite mer på sina skills.

Kommentarer
Postat av: Evus Den Store!

Och en gudomligt söt Boel infinner sig på det högra bilden! (ja, den vänstra föreställer, vad jag kunde utskylja, något annat)Kramis Kompis!

Postat av: Evus Den Store, återkomsten!

haha, utskylja dessutom, inte utskilja.. hrm. :P

2008-01-16 @ 23:43:57
URL: http://lamu.blogg.se
Postat av: Moois

Vilken underbar bild på dig! Sötnos! Miss you..

2008-01-17 @ 11:46:53
URL: http://moamyrberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback