silverlining

"If you were me, I'd be ugly." | -Älskar Peter Pan

Solen skiner! Det känns som vår, trots den lilla snön som ligger där ute i gräset. Ska nog gå ut och rasta lill pisse sen och se vad hon tycker om att bli våt om tassarna. I morse gick jag upp och hittade Ellinor liggande i soffan, hon såg på vår all time favourite, Peter Pan. (kan måånga repliker i den filmen) Hon hade visst ont i huvet så stannade därför hemma. (kan mycket väl vara jeremy sumpter som håller henne hemma, han som spelar Peter Pan)

Jag längtar redan tills träningen ikväll. Jag ska skjuta och skjuta. Måste få in fler mål under matcherna. Ligger riiktigt dåligt till i poängligan (som jag hade som mål att vinna, rätt så kört nu). Men sugen på att spela nu, och klockan är bara 11 på morgonen, abstinens maybe?!

Kisses!

Kommentarer
Postat av: emame

Låter bra (att du skickar en bild och jag gör om den) men om du kan så logga in på msn på fredag typ vid fem tiden..då kanske jag är där..eller någon annan tid under fredagen..de bästa är om du skickar några bilder..de blir snyggare då..sen har jag en förfrågan..men jag skickar ett sms..puss o hej leverpsstej...:)

Postat av: Anonym

Du har blivit utmanad:
neakarlsson.blogg.se/1201708143_utmanad.html#comment

2008-01-30 @ 17:23:40
Postat av: S

Du har ju bytt utseende.. Vilken luring, trodde det var Josefins jag kom till så skrev om 2ggr :D Kram

2008-02-01 @ 19:14:04
URL: http://absolutthomsson.blogg.se
Postat av: Josefin

Haha, shit, det är PRECIS det här jag menar att jag är hopplös på - massa tekniskt snyggis-fix liksom, spelar inte direkt i samma liga här känner jag, haha! (Btw,, sorry för mitt plötsliga försvinnande från msn igår, men det var inte jag, det var min data. Jag var tydligen klar med internet då tyckte den.)
puss o kram

2008-02-01 @ 20:06:13
Postat av: Kollegan.

Oj, vilken mysig liten uppryckning denna blogg har fått :) Visst är det Fantastiskt roligt med photoshop & design?! :D Puss!!

2008-02-01 @ 21:47:08
URL: http://lamu.blogg.se
Postat av: Annica

Boel! hur gjorde du detta utseende, vill ha "receptet" ;P hehe
Du visste du föresten att dom söker personal till
JC i Visby, fast du kanske har jobb nu? ;) ha de gött puss

2008-02-01 @ 21:54:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback