Not okay...

iNSiKT: Jag är alldeles för snäll ibland. Jag låter andras känslor och åsikter gå före mina för att dom ska må bra. Bullshit! Vem mår bättre av det? Det är då inte jag. Bara för att jag ser vissa saker som självklara, så gör inte alla det. Men mår man inte bra av det så ska man sluta. Jag ska sluta. Någon måste stå upp för mej oxå, och den någon är jag.


image232
Idag har jag varit i Klinte hela dagen och sålt kaffe och bullar, dukat fram och ut. 4 timmar.

Kisses!


With all this confusion,
 who's gonna break my fall?

Kommentarer
Postat av: emame

mm..man måste ha photshop är de första steget, o där gör man en bild som man vill ha o man bestämmer vilka färger de övriga sakerna på bloggen ska va..:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback