intentions

" I wanted you to know I love the way you laugh
I wanna hold you high and steal your pain away
I keep your photograph, I know it serves me well
I wanna hold you high and steal your pain "


Igår var jag och Mathias och såg på National Treasure- presidenternas bok, eller vad den nu hette, tvåan var det i alla fall. Bra underhållning i två timmar och popcornen tog slut snabbt. Min smarta plan att inte äta godis eller dricka läsk har tyvärr gott i stöpet bara. Men ska börja i morgon. 2 veckor utan, det ska nog gå. Ska surpla i mej massor med cola ikväll så jag klarar mej sen.


" 'Cause I'm broken when I'm open
And I don't feel like I am strong enough
'Cause I'm broken when I'm lonesome
And I don't feel right when you're gone away "


När jag åkte hem idag så sken solen. Riktigt härligt väder, inte ens speciellt kallt. Såg jätte många småbarnsfamiljer och småbarn i alldeles för stora och färgglada overaller på sej. Oj, oj..det var tider det!

Vi spelade en riktigt rolig och bra innebandy match igår, mot hansa. Om det är någon från hansa som läser så vill jag faktiskt be om ursäkt för att jag råkade ramla in på er avbytarbänk två gånger, rätt så säker på att jag slog någon med klubban då. Sorry! I alla fall så spelade vi riktigt bra och hade spelet hela matchen, vi vann sen med 4-1. Your's truly gjorde ett mål, då blev jag glad. Bara 13 kvar eller något sånt tills jag har betalat av mina skor (lovade mamma att göra 17 mål om jag fick skorna).

" The worst is over now and we can breathe again
I wanna hold you high, you steal my pain away
There's so much left to learn, and no one left to fight
I wanna hold you high and steal your pain "





Jag råkade missa att jag skulle ha varit och hjälpt till på Rondo med revyn igår. Jag som hade kollat schemat och allting. Men nej, det hade jag helt missat. Så Moa fick visst hoppa in istället för mej hörde jag. Inte meningen. Ska ha större koll på grejer i fortsättningen.

" Hold me now I need to feel relief
Like I never wanted anything
I suppose I'll let this go and find a reason I'll hold on to
I'm so ashamed of defeat
And I'm out of reason to believe in me
I'm out of trying to get by

Hold me now I need to feel complete
Like I matter to the one I need "
image217


Kommentarer
Postat av: Sara

Fin bild på er:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback