min kvist



Jo, Björn Gustavsson är anledningen till att man sitter vid tvn på Lördagar. Göteborska säger man inte nej till i första taget. Haha!

Man har fyllt år nu. Så nu är man i 20-års åldern, så att säga. Min födelsedag borjade med en storm och det ena ledde till dte andra och det blev strömavbrott. Smyg-punkis ringde från Norge lite över tolv och fick alla sina vänner (som inte känner mej+ mattias) att säga grattis och sjunga för mej. Där stod man i mörkret i köket och hörde hur dom sjöng för full hals.

Spelade sen en pissig match i hemse på min födelsedag. Vi spelade bra men vet inte alls vad som hände, grymt besviken blev jag i alla fall. Så uppträdde rätt så osportsligt, det vill jag be mitt lag och hansa om ursäkt för. Sorry!

Födelsedagskvällen tillbringade jag i stan (EL!!) med M. Fixade mat och tittade på melodifestivalen och sen på Rush hour 3. Bra avslut på en kanske inte så härlig födelsedag.

Igår när jag gick från pastavagnen till södervärn så träffade jag på Nadine. Så blev att man pratade av sej en del sen så hängde hon på och såg IBKs sista hemma match. Riktigt kul att umgås lite med henne.

Idag har jag bara tagit det lugnt, varit ute och gått med M och ätit marängtårta. Mmm..!

Ikväll blir det aerobics med ib laget, så lär sova gott i natt. På onsdag ska man nog bege sej till sthlm på lite shopping. Yeah!


Kisses!

Kommentarer
Postat av: Anonym

låter som en nice födelsedag ändå..klassisk fråga. vad fick du i present??

Postat av: Hederfeld

Grattis :D

2008-02-25 @ 23:04:35
URL: http://www.kerille.blogg.se
Postat av: Juliaa

måste bara erkænna att jag också deltog i den fina sången direkt från norge, hoppas fødelsedag blev kalas" vi ses!

2008-02-28 @ 10:59:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback