i'm ready

Nu sitter jag här och äter min underbart goda fruktsallad. Det betyder alltså att jag överlevde träningen!! Weei! Var jätte-jätte roligt att träna, även om min bollkontroll den första delen av träningen var helt uppåt väggarna, men vad ska man förvänta sej när jag bara har spelat innebandy på ett tag. Skönt att va ute med vinden i ansiktet när man kämpar på planen, gött mos!

I morrn blir det att ta bussen hem och fixa i ordning smörgåstårtan och sen mysa lite med familjen, eftersom att det antagligen inte kommer att hinnas med på Lördag, speciellt inte nu när matchen har blivit tidigarelagd.

Min helg är riktigt fullspäckad, det är skönt som bara den.

Kisses!

Kommentarer
Postat av: emame

Kärlek till smörgåstårta. Underbart gott!!

Postat av: med en enkel tulipan.....

lörd den 23 februari, just det!! ja må hon leva ja må hon leva ja må hon leva uti hundrade år o sen ska hon skjutas o grattis och hurra, pompa å ståt, världens bästaste boel fyller 20, hurra hurra huraa..pampampampaaa!!!!

2008-02-23 @ 11:28:06
URL: http://aristos.blogg.se
Postat av: Nadja

Shit, vilken fin blogg du har! Du har inte lust att designa en till mig? :D Är så fruktansvärt dålig på det här. Hur gör man liksom?

2008-02-24 @ 13:46:24
Postat av: Boel

hej nadja! är inte jag som har designat min, fick hjälp av aristos.blogg.se (emma) kolla med henne:)

2008-02-25 @ 16:24:39
URL: http://lima.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback