Sakta men säkert

Nu känns det som att julen närmar sig. Jag är i sanda och städar mitt rum, det såg hemskt ut och katten Oliver hade tagit över min säng när jag kom hit. Nu däremot efter lite fix så är det städat och katten har snällt avvikit och har lagt sig i en soffa, han fick erkänna sig besegrad.

Nu väntas lite juldekorering och sedvanligt knäck och kola mys med Ellinor närmare kvällen. Sen i morrn är det sista dagen på jobbet som väntar. Sen mina damer och herrar ska jag bara mysa och äta mej lagom tjock under julen. Stressa av är nyckelordet, inte för att jag stressar jätte mycket, men ändå.

M har åkt till familjen i stora staden på andra sidan vattnet och vi ses inte än förän om 7 dagar! Känns konstigt eftersom man är van att ha honom där hela tiden.

Frågan är:

Fira nyår i Stockholm eller på ön.

Kommentarer
Postat av: Josefin

Det var ju faktiskt en hemskt enkel fråga; sthlm såklart! :D

2008-12-22 @ 12:52:23
Postat av: Anonym

najjeee, gotland hos miiiii :D:D <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback