Glöggfestival


Det första som hände i morse när man kom till jobbet var att man blev bjuden på glögg, gott gott.
Helt plötsligt när vi satt där runt bordet vände sig Marcos om och sa "-Du, va heter han komikern som dricker glögg?" , jag svarade "-Eh, Björn Gustafsson?!". Då sa han "-Jaa, "dee ee glögghen!"". och log.

Har inte riktigt kunnat släppa det och under stor del av morgonen hörde jag "dee ee glöögghen!" från fikarummet. Haha..kunde inte låta bli att skratta.
Good times!
 
Nu är det idol finalen som upptar min tid. Kommer Kevin den dansande maltesen (malteser, är inte det en hundras?) eller Alice med det långa håret? Jag hade tippat mina pengar på Kevin, men Alice ligger inte långt ifrån, hon sjöng vinnarlåten bäst tycker jag.

Kom ihåg- Du måste ringa alla du har haft "umgänge" med om du har fått kli!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback