Leola straight

Snart är det dags för min kräftskiva med gänget. Jag har handlat diverse saker som man tydligen behöver när man ska äta kräftor och jag har snackat med några av gästerna vad gäller vad dom ska ta med sej. Nu är det bara att koka dom rackarna och fixa lite kräftstämning där vi ska äta. Piece of cake!

Jag har gjort jeans fynd idag oxå, jeans för 300. OOooh! Jag som aldrig annars har tur med sånt. Men idag var min dag. Det stod i stjärnorna att just jag *tårögd* skulle hitta dom och ta dom hem till just min garderob.

Familjen har skrikit i radion idag oxå. Lägg märke till att jag skrev skrikit istället för till exempel sjungit, hållt tal eller rapat. För vår älskade socken sanda var med i sockenskriket (eller vad det hette) som gick ut på att man skulle skrika så högt som möjligt. Vi kom upp i 102 decibel, och man får väl säga grattis till rone (som var en hel busslass med folk) som fick 105 och vann. Men vi sandabor vi deppade inte ihop och grät i gröten, nej vi skrattade lite för oss själva när rone fick ta emot det fula vinstpriset.
Skönaste kommentaren: - Vänta bara tills ni får se vilket fult pris dom ska få. Haha! (Min moster som jobbar på radio gotland efter rones vinst, och vår förlust)

Nu kurrar det i kistan så jag ska nog ta mej lite krubb.

Be cool, stay in school!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback