Hit me with your best shot

Tjoheeej, här lyckades jag pilla fram en rätt så schysst bloggdesign alldeles själver. Kände lite halv panik eftersom att jag antagligen inte kan designa om den sen när jag har flyttat, i brist på photoshop och en dator som är tillgänglig jämt, haha. Så fick improvisera ihop en nu.

Ska vankas kräftskiva med vännerna på fredag. Men det stora grubblet är ju vad man egentligen äter på en kräftskiva. Känns lite futtigt att bara bjuda på kräftor och typ bröd, men det är det som alla har sagt till mej att man ska ha. Jag är ju ingen veteran precis.

Om tre timmar ska man träna på rävhagen. Önskar bara att dom här dumma hängande molnen kunde försvinna lite så man fick se lite mer sol.

Paris for
president!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback