we aim for cute (big time)

Det är söndag. Söndag kväll, närmare bestämt. I morgon är det alltså den fruktade måndagen, back to work-dagen. Det är den dagen, då är det långt kvar till nästa helg.  Jag gillar helger. Men på torsdag är man ju faktiskt ledig, träning och lunch med laget väntas då. Jag hoppas på bra väder. Sen jobbar man fredagen, sen är det faktiskt, nämen(!!), helg igen. Häärliga helg!

I morgon vankas seriestart med div.4 laget. Vi möter När, våra nemesisar och likväl våra lagkamrater. Det lät väldigt dramatiskt, ursäkta mej för det. Jag ska agera vänster back. Så håller på och dricker upp mej nu, skulle ha börjat tidigare, jag vet, men bättre sent än aldrig heter det ju som vi alla vet.

Gräs och fotbollsskor, det är nog några av de bästa sakerna jag vet med sommaren. När man tar på sej sina fotbollsskor och ser det gröna gräset som ligger och lyser i solen, ja då trivs man som fisken i vattnet. Nej, jag ångrar mej, som en humla vid en blomma, det låter mysigare och mindre blött.

Idag mötte jag en av mina lärare som jag hade på donner, min handledare närmare bestämt (säger inget namn). Hon hade gått och gift sej i smyg förra lördagen, men herre min.. vad saker händer här. Blev ju såklart jätte glad för hennes skull. Kommer ju ihåg hur hon sprang runt på våra mattelektioner och visade bilder på hennes mobil på killen, ehh..mannen. Med glada tillrop som " visst é han snyygg!!". Haha..det var tider det.

Hade innebandy avslutning idag oxå. Den gick snabbt men vi fick goda bullar och sunkisar efteråt. Nästa år ska jag ge mej efter mest-mål-i-laget-tröjan, den ska bli min. I år har det varit pinsamt dåligt på den fronten från min sida.

Ett år sen den här sköna bilderna togs.(Mohaha!!)


Nej, nu väntar parlamentet och popcornen på mej i soffan. Vibba om det är något. Haha!

Kisses!

Kommentarer
Postat av: Evelinert

Oooh, jees! finfina valborgsbilder :D IMORGON ÄR DET KÖTTA SOM GÄLLER!! WEIOOO! Puss gumms!

Postat av: Moa

Haha, har hon gått o gift sig?? Var det med killen på bilderna i mobilen? Älskade mattelektioner.. :P

2008-04-28 @ 16:50:43
URL: http://moamyrberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback