wash away my sanity

Inte bara jag som springer runt med en stor väska på armen.

Nu har jag lagt till lite mer saker på min anmälningslista på studera.nu. Lär bli mer om jag känner mej själv rätt. Kan ju inte bestämma mej. Det jag la till idag var design, receptarie och lite media. Att man måste välja är ju taskigt. Jag vill välja allt. Men innan jag börjar joxa in mej för mycket på min höst så måste jag ta tag i nuet. Till exempel ett körkort skulle ju sitta fint. Teoriprov i April var ju planen. Får allt lägga på ett kol hära.

Ett sommarjobb skulle jag oxå vilja ha. Har ju sökt allt jag har kommit över. Så nu kan man väl bara hoppas att någon hör av sej.

Ikväll träning i Klinte och sen fika efteråt. Yeah! I morrn blir de heldag på jobbet sen hem och mysa med M. Mmmm! Ledig helg, år sen ju!

Nejhopp... ska väl se till att göra något klokt såhär på torsdags eftermiddagen.

Kisses!

Kommentarer
Postat av: emma

åh media o design boel..de e bra grejer:D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback