how much i care

image261ellerimage262?

Jag har sökt till utbildningar inför hösten nu. Hittade inget som jag ropade hurra åt precis, men lite spännande kurser hittade jag allt.

Kändes jobbigt att lämna sängen i morse. Sova så gott och sen klockan 6.30 när mobilen börjar komma till liv så måste man ju. Uschi! Men höll mej vaken hela dagen fastän jag längtade tillbaka.

Vad ska man hitta på i höst? Det är svårt det dära. Måste göra något. Helst skulle jag ju vilja plugga och jobba lite, och helst då bo i stan. Men det där med  jobb är  ju inte det enklaste. Jag får ställa mej in vid någon högt uppsatt chef någonstans så att jag kan få ett jobb. Annars blir det väl att prova lyckan i elitserien i norge med Eve-peve. Haha!

Om jag kommer så långt som till att få en lägenhet i stan i höst så lär jag bli shopping galen i inredningssaker oxå, känner det redan. Man vill ju bo fint jue! Filtar och kuddar är måsten!

Ikväll ska jag se en äkta romantisk komedi (a cinderella story) och gotta mej lite åt att ingen sitter brevid och muttrar att det är en tjejfilm, haha.
image263

Kisses!





someones who's heart is right

Kommentarer
Postat av: Evurt

Elitserien tummar vi för! Och JAA, inredning är ju super skoj :D :D Kommer du imorgon på träningen i Klinte?! PUSS


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback