hold me tight, i love the warmth

Igår kollade vi på lägenhet. Var fin och kändes mer som ett helt hus. Men är nog för stor tror jag. Onödigt att lägga så mycket pengar på utrymme som man inte behöver.. men fint va det. Ruin till granne är inte fel, men att bo med spöken, hm..vad tycker vi om det?

Ikväll blir det träning i fardhem och sen hoppas jag hinna hem och mysa lite framför tvn med varm choklad i handen. 100 höjdare!!

I morse blev mitt busskort taget av den dumma busschaufören. Jag blev inte glad. Men har ringt så ska få ett nytt med posten, i morgon sa dom. Blir att punga ut med pengar t ills dess. Tänk vad mycket godis jag hade kunnat köpt för dom pengarna istället. Jaja.. skylla sej själv är det som gäller i det här läget. Har nu efter dum-chaffis-tar-busskorts-insidenten bestämt mej för att jag vill ha mitt körkort nu. Så ska om 2 minuter ringa till Nilssons och höra om dom har några lediga tider till lilla mej. Håll tummarna!



Now I know
Only I can stop the rain



Kisses!


Kommentarer
Postat av: Evurt

Bra där Bodil! Körkort, here you come! Tjusiga bilder också.. hehe . Puss, ses snart :D

Postat av: en hemlis!

det lyyyser vem som vinner fajten:D

2008-04-23 @ 12:02:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback