socker

Chock!! Vad är det för dag idag..? JO. Det är Onsdag, det betyder att det är Torsdag i morrn..What?? Ojoj..jag är lite vilsen i pannkakan jag. Inte bra.

Har lekt lite med Mathias nu när han har varit hemma från jobbet och varit sjuk. Eller lekt o lekt, mest blivit sett på tv. Haha! Men nu har jag i alla fall ätit massa frukt, druckit c-vitamin och köpt hem bafucin i fall att jag e smittad nu. Vilket jag lär va eftersom att mitt immunförsvar är värre än ett knähögt staket.

I sista fotbollsmatchen för säsongen i Söndags så vann vi med 11-0 mot VSB. Jag fick spela back, mittfält och forward under matchen. Riktigt roligt att få spela så mycket offensivt. Då trivs jag då ska ni veta. Sen blev det mat på Tigris med laget. Då blev det kebab för min del. Mmmm! Grymt mätt blev man sen oxå. Sen bar det av till Gutavallen där vi såg Gute förlora. (fast jag och Elise hejade ju på det röda laget så vi tyckte ju att det var kul, haha!) Sen följde Eve med till Sanda och vi såg på typ 2 och en halv film och pratade tills vi slocknade frampå småtimmarna. Haha! Är så det ska va.

"Jag lever på impuls nu, via fjärrkontroll"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback