music says it all

(tagen från ulrikaalmgren.blogg.se)

Den där musiklistan...

1. Sätt din musik på blanda.
2. Klicka på nästa knappen efter varje fråga.
3. Använd sångtitieln som svar på frågan.
4. Fuska inte !

1. Hur mår du?
Most Girls - Pink
( as most girls )

2. Kommer du komma långt i livet?
Suffocating Under Words Of Sorrow - Bullet For My Valentine
( jag tar det som ett neej )

3. Hur ser dina vänner dig?
21st Century Digital Girl - Groove Coverage
( är jag en snobb?! )

4. Kommer du gifta dig?
I'm So Into You - Tamia
( en låt jag aldrig lyssnat på förut, inge bra, men blir nog ett ordentligt ja på den frågan )

5. Vad är ditt livs themesong?
I Need To Know - Kanye West
( haha! )

6. Vilken är din livs historia?
The Sweet Escape - Gwen Stefani feat. Akon
( rymmer jag mycket? )

7. Hur är jobbet för dig?
Put Your Hands Up In The Air - Black And White Brothers (DJ Tonka Remix)
( good )

8. Hur kan du komma framåt i livet?
Candyshop - 50 Cent
( goodis!!! jag visste de ! )

9. Hur kommer imorgon vara?
Just A Little Bit - 50 Cent
( nä..en stoor vinst mot p18 )

10. Vad är det bästa med dina vänner?
Everything I Do - Bryan Adams
( åh.. blir kär i den här låten. "don't tell me it's not worth fighting for" säger allt. )

11. Vad finns i lager för nästa vecka?
Pin Your Wings - Copeland (Acoustic)
( tvångströjor?? )

12. Vilken sång beskriver dig bäst?
Cool - Gwen Stefani
( mohahah! jag är kool )

13. Hur är det med ditt liv?
More Than A Picture (låt jag hittat på myspace för längesen, har tyvärr inte band namnet)
( ...mitt liv är more than a picture! )

14. Vilken låt ska spelas på din begravning?
Do You Realize??- The Flaming Lips
( ..."and instead of saying all of your goodbyes - let them know
you realize that life goes fast
it's hard to make the good things last
you realize the sun doesn't go down
it's just an illusion caused by the world spinning round"... )

15. Hur ser dina vänner på dig?
Dom Kommer Kliva På Dig Igen - Håkan Hellström
( oj oj )

16. Kommer du ha ett lyckligt liv?
The Second Star To The Right - Jesse McCartney
( jaaa! me like )

17. Vad tycker dina vänner om dig?
Nobody Wants To Be Lonely - Ricky Martin feat. Christina Aguilera
( .."why don't you let me love you"..)

18. Har du en djup och mörk hemlighet?
Södermarken - Lars Winnerbäck
( mmhhmmm)

19. Brukar folk i hemlighet fantisera om dig?
After All (låt jag hittat på myspace för längesen, har tyvärr inte band namnet)
( last in line, are'nt I? )

20. Hur kan jag göra mig själv glad?
Visa Vid Vindens Ängar - Håkan Hellström
( sjunga utomhus. eller ha nostalgi kväll med ellinor och lyssna på håkan! )

21. Kommer jag någonsin få barn?
Addicted - Simple Plan
( oookej, jag tar det som att det blir ett par, haha! )

22. Vilken låt beskriver vem du är attraherad av?
Til Kingdom Come - Coldplay
( naaw..fin låt! fin person! )


Kommentarer
Postat av: emame

haha..grymt kul sak..du får börja läsa min blogg oxå boel...emame.blogg.se
PUSS

2007-09-21 @ 08:40:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback