Mmm Mmm Mmm Mmm

Stockholm var riktigt kul och efterlängtat. Mmm! Men att man kan vara så dålig på att hitta i Stockholm som Sofie är det trodde jag inte var möjligt (haha!). Men jag förstår inte att Josse och Sofie inte tyckte att ballongerna på busscentralen var roliga.. (eller var jag liite övertrött då kanske?!)

    Vita-fluff mössor som värmer om öronen har vi lärt oss är riktigt hett i höst.!! Haha... 

                 Och på herravdelningen hittar man de finaste grejerna..Jag fastnade för en hatt. Men kom sen på att jag skulle aldrig använda den så det blev inget hatt köp för mej.


Kom hem nu från stan. Varit vid Mathias sen i Onsdags kväll och nu har lillasyster kommit hem. Men blir inget syskon mys o babbel här inte..nej för hon ska visst ha "kalas" för sina polare (i och för sej bara 2 stycken här nu). Men jag såg en marängbotten i matkassen förut så det vankas marängtårta..! Boel nöjd!

Jo, och Mathias..jag glömde fråga dej en sak. (och orkar inte hämta mobilen..hahah!) Kan inte du hjälpa mej böja min klubba annars blir den som min gamla..ja, du vet ju hur den ser ut. Haha!!

Oväntat: (på träningen i Onsdags)

Kille: - Vad heter du?
Jag:  -Boel
Kille:  -Va sa du?
Jag:   -Boel
Kille:  -Okej, får jag kalla dej Bo?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback