amazed

Ouuiih! Jag har inte gjort något klokt på hela dagen. Så klockan 17 (när jag vaknade från min powernap på ca. 2 timmar , hahah) sprang jag runt i huset och var pigg,pigg, pigg. Vet inte varför, jag brukar funka tvärtom. Har jag inte gjort något så brukar jag bli tröööttt. Men inte idag.

Sen var jag ute på en liten promenad med båda hundarna och mina föräldrar när de båda kommit hem från jobbet. Jag älskar verkligen hösten, speciellt September. Är lagom kallt och lagom varmt liksom. Gick och små log nästan hela vägen, kan ju bero på en viss kille. Hade gått ut och gått med honom i höstsolen om han inte hade fått för sej att jag är ut-o-gå-narkoman (och för att han bor 3 mil bort), så nu måste jag motbevisa det för honom genom att inte tvinga med honom ut på promenad.

I morrn är det första ib träningen för säsongen, men måste nog tyvärr skippa den eftersom att fotbollsträningen praktiskt taget är samtidigt (men på olika ställen). Och jag mååste verkligen skaffa mej kondis tills på söndag då vi har match mot p18. Jag har två träningar på mej att lyckas. (nej men det kommer jag ju att klara, nooot!)

I morse tänkte jag att jag skulle gå upp ur sängen och göra nyttiga saker. Började med att jag tog på mej mjukisbyxor med häng á la Forre och min älskade peak mössa och tänkte att nu skulle jag trixa (jo, men pyttsan!) lite med min ib klubba så att jag är fit for fight sen. Men... jag tittade bara på min klubba och gav sen upp. Menar..hallå...den e typ hemgjord nu. Hahah! Den funkar ju absolut (topp 5 förra säsongen) men orka se på den. Så jag hamnade framför datorn istället. Det var historien bakom varför min dag har varit så händelselös.


Dagens:
Iiiii!! (Evelina)


I know that you're someone special

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback