walk alone

Framtiden??
Vad väntar där, det är min stora fråga.
Hur kan man komma fram till vad man vill utbilda sej till över en natt. Händer det överhuvudtaget? Men man förväntas göra det i alla fall. Det är ett hopplöst fall av besvikelse. Har man drömmar om vad man vill bli sen när man var liten så grattis..! Sån lyx har inte jag.
För jag har velat bli så mycket.
Dansare
Fotograf
Designer
Arkitekt
Jobba inom miljö och natur( t. ex jobba med växthuseffekten )
Jobba på NASA (som vad spelade ingen roll)
Läkare
m.m...

Jag är så avundsjuk på alla som är stensäkra på vad de vill bli. Hur ska jag komma fram till ett så viktight beslut? Jag som inte ens kan bestämma mej för vilket godis jag ska välja när man ska köpa lösgodis.
När jag skulle välja gymnasium så valde jag det som var det lättaste alternativet. Med minst förändring i mitt liv.
Det blev ju bra men jag kan inte fortsätta välja på samma sätt hela mitt liv.


Faan!
Livet är inte rättvist
gäller väl att vänja sej med det antar jag

Kommentarer
Postat av: emma

men fotbollsproffs då boel, skulle inte de passa dej?

Postat av: #8, ftw

Men hallå!! Du & jag ska ju etablera oss som innebandyproffs & tjäna fett med cash! :D Weiiioooo

2007-10-12 @ 21:32:11
URL: http://lamu.blogg.se
Postat av: anilevE

Nej, men tillsammans kommer vi på något :) Det löser sig! Tänk inte för mycket på det, oftast då man fastnar!! :D Sen med en sån kapacitet du har, kan du bli vad du vill! (hm, kanske var det som är problemet;)) Hoppas vi ses imorgon! Puss!

2007-10-12 @ 22:57:00
URL: http://lamu.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback