play that funky music

Hohahehe! Jo, såg du mej på Borgen i Lördags så var det inte för att du hade druckit för mycket och sen råkat däcka utan för att jag faktiskt var där! Helt oväntat! Pumpbolaget skulle spela så vi (jag, smygpunkis, min idiottvilling , Hanna K och Miss Sofie) skulle partaja sista gången med Smygpunkis innan hon skulle till Oslo där. Jag tycker inte att de va ett så bra band men men.. rätt så kul vart det i alla fall. Även om jag och Hanna gick runt där och var spik nyktra (inte ovanligt för mej men ändå).



Första serie matchen spelades dagen efter det där, i Söndags. Gick ju sådär. Men ett litet fjutt mål fick jag in i alla fall. Det gäller att se det positiva ibland. Efter matchen åkte jag tillbaka till stan och där såg jag och Emelie på Ibks b lag när dom spelade match mot Östergarn. Och nu har jag gett Virtanen ett nytt smeknamn: 2 minute man. Haha..gäller att inte ta det fel..haha. (jag syftar på utvisningar, right!?)

Nu när jag kom hem och kollade posten så har jag fått ett vykort från Thailand. Blev så glad!

Hittade en ätte kul katt, kolla själv! Och en jätte jätte söt hamster som käkar broccoli .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback