pissenisse

Ute ser det ut som höst höst. Alltså ingen liten låtsas höst med sol och lite gula löv, nej du, här är det dimma, blåst, regn och hela paketet.(stackars Mathias som jobbar i dag)

När jag vaknade förut så var klockan över 11! Oj, oj vad jag sover nuförtiden (eller idag). Har oxå kommit på att igår när jag sov hos Mathias så drömde att jag var på ett konditori och köpte bakelser. Hm..lite mysko dröm vill jag påstå.

Nope, nu måste jag komma på något att göra. Det jag borde e att plugga teori. Hm..

Kommentarer
Postat av: waaat

Inte klar med körkortet ännu, inte konstigt att din socken du bor e så öde och underutvecklat, allt som är nära dig går i slowmotion,
Just ja, Sanda har ja för mig att något heter, hehe

Ifrån en som bor i Källunge City!!

2007-10-30 @ 16:55:14
Postat av: Miss S

Haha, du drömde om bakelser bara för att vi inte har tagit någon fika på länge =)

2007-11-02 @ 23:47:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback