Outside

Vaknade i morse och såg att det föll stora snöflingor utanför fönstret. Då var Boel lycklig!

Idag var min super farmor på framsidan av GT. Hon skottade snö hemma vid sitt hus i Fide. 90 år gammal!! Hon är absolut min idol. Klara Cedergren everybody. Hon var tyvärr inte med på någon bild på GT's 
hemsida, men man kan läsa lite om henne i alla fall.  

Jag har hunnit luncha med Sofie och pratat av mej lite med henne och gått på stan med Ellinor hittills idag. Mitt bästa inköp var ett rosa nagellack. Yeah! Började sen läsa lite i Box 21 på bussen hem, den verkar spännande men ganska hemsk.

Jag tycker om Vincent's video till Miss Blue. Han ser så lycklig och mysig ut liksom.

Kollade igenom mina bilder på mobilen (för att kameran slutat fungera, jävla skit telefon!) och såg en massa fina bilder och videosar och jag fick sån längtan till förra året. Vill tillbaka. Känns som att det var enklare då. Mer att tänka på men det var bra, jag är ju en sån som inte tål att vara utan något att göra. För då börjar jag fundera, slutar aldrig bra.

Fortfarande en deppdag idag..tyvärr.

Kommentarer
Postat av: Miss S

Åhh nån älskar den låten med!! Den är så skön, me like!

2007-11-14 @ 20:32:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback