on the floor




Klippet här över är ett tips jag fick från Malin igår på innebandy träningen. Riktigt roligt.

Jag har inte sovit så bra inatt alltså. Gick upp två gånger för att mata kissen sen kunde jag inte sova så gott. Får försöka övertala storasyster att ta hand om den lilla rackaren en stund så jag får sova lite. Mmm..sova!

Igår blev det bestämt, så nu har jag planer inför fredagen. Jag och några från fotbollslaget ska gå och se på fotbollsgalan på Wisby Strand. Vi ska klä upp oss och allting. Ska bli riktigt skoj.
 
Idag fyller Cornelia år. Grattis till henne. Önskar nästan att jag hade skickat ett paket till henne där borta i Lund men är lite sent nu. Får gratta henne i alla fall. Saknar ju henne.

Lyssnar på: This Beauty - Jupiter Sunrise
Sista jag åt: Frukost, fil och flingor
Roligast citatet (hittills) idag:
"- So i guess your a muslim
- I don't think so
- Your not muslim?
- Noo
- Why?
- Look at my ass, it says made in Kina."

If tomorrow never comes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback