Memory

Först var det 5 söta små kissar. Nu är dom bara 2. Sorgligt värre. Fick reda på det i morse, fick ett sms av mamma, så tog första bästa buss hem för att hjälpa till o försöka rädda dom två sista kattungarna.

Igår var det blöjpackning. Fick då reda på att jag är fortfarande en nörd, NV-nörd. Så måste tänka på vad jag säger inför folk som inte är van med att jag är det. För att säga att man stör sej på en låt för att den har grammatiska fel i texten är ingen hit. Laget bara gapade och skrattade sen typ åt mej. Jaja..mina föredetta NV polare hade  fattat, haha!

Sen såg jag innebandy med Eve Peve och sen åkte jag hem med grabbarna. Hyrde film med Mathias och åt sen middag med hans föräldrar. Efter att jag och Mathias hade sett filmen så får man frågan: "Vad handlade den om?". Haha! Du är för söt du.

Sen i eftermiddag så är det fotbollsavslutning sen får man se vad som händer.

Nu ska jag mata kattungarna lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback