it's in his kiss

Såg på derbyt mellen Hemse och Klinte tidigare idag. Jag hade turen att sitta brevid "innebandyfruarna" (haha). Men Emelie var lite kluven och hejade på Hemse och Klinte på samma gång, morr! Var en rolig match att se på. Många utvisningar i sann derby stil och ett och ett annat strypgrepp. Ja, det var ju dumt men det var roligt att se lite action i alla fall.

Sen åkte vi hem och jag och Ellinor satte igång att göra en farsdags middag till pappa. På menyn stod Kycklingknyten med potatisgratäng och såklart marängtårta till efterrätt.

matis
Ellinor in action

äta
Familjen minus Lisen och plus Johnny äter vår goda mat.

chefs
Super chefs

tårta
Mitt mästerverk: Marängtårta! (ska ätas snart)

snö
När jag gick ut för att fota tårtan så upptäckte jag att det snöade!!

katten
Misselito/ Kissemisse. Kärt barn har många namn.

katt
Kissen har precis ätit. Kolla in mjölkmustaschen. Fancy!

I wanna lie in your arms forever.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback