clueless

Här sitter jag i soffan och känner mej lite lurad. Trodde att jag skulle få njuta av lite Veronica Mars såhär på torsdagskvällen, men icke. Vem uppfann hockeyn o kom på att den skulle gå istället för min favvo serie? Dååligt. Så nu ser jag på något mysko program som går ut på att en gubbe läser ur en bok. Åh..va spännande!

Nu bytte jag kanal. Loa Falkman surrar runt i ett garage eller liknande. Där bytte jag upp mej. Puh!

Citat:" Klart jag kan skilja på höger och vänster. Jag e ju politiker, herre gud."

Nej..får väl läsa lite i den rackarns teoriboken som ligger här någonstans. Eller..är ju inte så städat ( inte hemma serru, haha!) så den kan va var som helst. Fast tror jag vet var den är. Hm..

Jaja..Take Care!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback