B som i mjukisar

byxorVadå astuffa byxor?! Haha! Hittade dom på Bik Bok idag. Hamnar lugnt på min önskelista till jul.

Gick på stan idag med Ellinor. Fick lite jag-handlar-för-lite-ångest när hon gick runt med massor med kassar och jag hade ingen för att jag måste faktiskt spara. Men det blev för jobbigt att stå emot så slutade med att jag köpte ett par röda strumpbyxor bara för att jag inte skulle börja gråta på bussen hem sen. Dom ska jag nog använda på fredag när tjejgänget ska ha reunion och käka på Munken.

Igår hade jag en riktig svacka i min humor vill jag påstå. Mathias satt (eller låg väl snarare) i sin säng och spelade football manager(heter det väl?!) och hans lag hade precis gjort mål mot ett lag som hette Barnet. Då utbrister jag (full i skratt):
- Se, nu gjorde du mål! Som att sno godis från ett barn..hahah...!
Sen skrattade jag ett tag åt mitt eget skämt. Haha. Mitt försvar är dock att klockan var mycket, typ 12. (jag skulle ju ha sovit för flera timmar sen ju!)

Nu sitter jag och käkar Juleskum och vindruvor och väntar på att få hem Step up. Myys!

Kommentarer
Postat av: E

reunion som i NV eller reunion som i allmänt tjejgäng? :P Härliga byssor :) Krams

Postat av: Annica

haha... vilket bra skämt Boel, om godiset och små barnen, fast nu är ju kl nästan 12 för mig med o jag e ganska öbertrött ;) hehe...

2007-11-21 @ 23:38:59
Postat av: Kristian

Filmen "Step up"?

En riktigt grymt bra film iaf:D.

Ha de.

2007-11-22 @ 23:32:38
URL: http://www.kerille.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback