these streets

Jag blev utmanad av: http://urelind.blogg.se/

Regler: Varje spelare börjar med att skriva sex underliga/egendomliga saker om sig själv.
Bloggare som blir tagen ska skriva sex saker om sig själv i sin blogg och samtidigt ange 
reglerna för spelet.


Slutligen väljer bloggaren sex nya bloggare och gör en lista av deras namn. Efter det är
gjort skriver han eller hon en kommentar i deras bloggar för att låta dem veta att de har
blivit tagna och att de ska läsa ens egen blogg för mer information.

* Har aldrig nickat under en fotbollsmatch (som någon har sett i all fall, annars har jag gjort med massor med gånger)

* Älskar hallon!

* Har lite gräs från Camp Nou i min ägo.  

* Kallas Bobo av mina föräldrar (främst min pappa)

* Faller oftast för killar jag inte kan få, för då slipper jag bli sårad sen. Logiken är överskattad.

* Skulle jag välja en religion att följa så skulle det bli att jag blev Jedi, helt klart. Haha! Jag är en sån tönt.


Dom jag utmanar är:

http://moamyrberg.blogg.se/
http://roses.blogg.se/
http://absolutthomsson.blogg.se/

(hittade inga fler att skicka till..)

Kär: Jopp!
Önskar du att du bodde någon annanstans? Nej inte just nu i alla fall.
Tycker du att du är attraktiv? Vilken konstig fråga. Kan man be någon annan svara på den?
Dricker du? Jo, annars blir man ju uttorkad.

Använder du droger? Nej, varför skulle jag?
Röker du? Nä fy fan..

Vilket schampo använder du? Loreals rosa schampo
Vilken parfym använder du? Just me

Vad är du rädd för? Höjder (!)

Gillar du att tvätta? Gillar? Nä inte så värst.

Gillar du berg och dalbana? Aldrig åkt. Första gången jag åkte larv-banan på Kneippbyn så skrek jag (piinsamt) Småbarnen skrattade åt mej.

Senaste?

Filmen du hyrde? Eragon (ingen bra film)
Filmen du köpte? Besatt tror jag den hette..skräckis i alla fall

Låten du hörde:  Aslyn - Be the girl

Låten du laddade ner? Paolo Nutini - Last request

Personen du ringde? Lillasyster

Personen som ringde dig? Smyg-punkis

TV-program du såg? Hey Baberiba
Boken du läste? Under täcket. Ohh..bra bok.
Personen du fick e-mail av? Sofie
Personen du fick sms av? Moa

Saken du köpte? Avocado på Obs (som inte heter Obs längre men de struntar jag i, haha)

Favorit?
Mat:
Mormors Kruppkakor

Låt:  Goo Goo Dolls - Iris

Sak att göra:  Skratta med kompisar.
Sport: Fotboll ( och innebandy)

Dryck: Kiviks fläderblomsdryck

Kläder: KIK-dressen

Film: just nu...How to deal.

Bil: Låda


Har du någonsin?

Gråtit över en pojke? Jo, de har väl hänt (such a girl..)
Gråtit över en flicka? Har hänt det med.

Ljugit för någon? Jo, tyvärr.

Varit i slagsmål? Haha..jo, det har jag nog. Fast mest jag som slogs..och inte bra heller. Lääänge sen.

Blivit arresterad? Nä, jag är så snäll av mej så..

Träffat någon från internet IRL? Jo, men tror det.

Antal?

Gånger du vart kär? Känslomässigt handikappad.
Gånger ditt hjärta brustit? En???
Hjärtan brustit på grund av dig? Ett vad jag vet..förlåt!

Tjejer du kysst? Ingen

Gånger ditt namn varit med i tidningen? Håller inte reda på sånt direkt.

Ärr du har på kroppen? Två

Vad har du gjort idag? Gått upp, ätit frukost, sett på film.

Var det kul? Det kan jag inte påstå nej. Hahah!

Brukar du svära mycket? Jo, mer än jag borde i alla fall.

När stiger du upp på morgonen? När jag vaknat.

Gillar du att slåss? Make love not war..(nej alltså)

Vad har du på dig? Ellinors mjukisar, linne och KIK-tröjan. Mjukis style alltså!

Vad ska du göra ikväll? Träna fotboll.

Vad är du allergisk mot? Inget.
Använder du hårspray? När det behövs.

Kan du stå på händer? Mot en vägg, javisst.

Salt eller socker? Salt

Gillar du ketchup? Jo, mosade tomater..jummy!

Kan du sjunga? Om jag anstränger mej kanske..men orka!

Land du vill besöka? (just nu:) Neverland (peter pan bor ju där)


summerlove

Don't let me be the last to know.





 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback