in Gods hands

Det känns så härligt och vårigt i luften idag. Man blir glad av att solen äntligen värmer lite.
Idag åt vi trerätters lunch i skolan. Hur gott som helst skulle jag vilja säga att det var. Speciellt citronmarängen, mums!

Ikväll väntar hämtmat och hockey med storasyster. Kommer nog bli bra. Och i morrn har man ödes match mot hemse och sen melodifestivals fest/ tjejkväll hemma hos Hanna i Alva. Kommer bli en mysig helg tror jag.

Och ursäkta mej men jag och mina systrar är inte såå lika. Hörde precis att någon som jag har gått i samma klass med i tre år hade tagit fel på mej och min lillasyster igårkväll. Pinsamt! Vi har ju helt olika hårfärg och är inte så lika alls. Tycker jag i alla fall.
Funderar allvarligt på att skriva med märkespenna som aldrig försvinner  "Inte Boel" i mina syskons pannor alltså. Haha!

Kommentarer
Postat av: Smygpunkar'n

Hehe, röstar helt för idéen med "inte boel" i dina syskons pannor...vore kul men antagligen inte så uppskattat... ;) Snygga bilder från trysil förresten ,hehe... ;)
puss o kram

2007-03-10 @ 19:13:40
Postat av: Grannen

Jag håller med. Ser ingen likhet mellan er utseendemässigt som gör att ni kan förväxlas. Har jag aldrig gjort sen jag flyttade hit!
Puss

2007-04-13 @ 18:51:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback