how to save a life

Hade framtidsdag idag på säve. Och jag säger som det har sagts tidigare..
" Jag är fortfarande förvirrad men på en högre nivå "

För de stämmer så förbannat bra.
Jag har nu typ 5 olika kataloger med massor me utbildningar som jag måste läsa om nu för att komma på någolunda va det är jag vill syssla med i framtiden. Livet är hårt för oss nvare, säger då det.

Sen har jag tillbringat hela eftermiddagen med att gå runt i Visby med Mathias. Känner mej rätt så dum som tvingade med honom men de va ju inget tvång egentligen, han är bara så snäll. Haha! Han får helt enkelt ge igen på något vis. Så får det bli.

Fick ett sms av min Emma idag oxå, hon hade sett mej och Mathias gå förbi. Var jätte jätte länge sen jag träffade henne. Ska komma hem till henne sen o hälsa på, det lovar jag.

Nu ska jag plöja igenom alla kataloger som jag har fått idag och dammsuga lite i mitt rum, för det behövs. Yess yes.

Jo bästa låten just nu är definitivt:
The Fray - How To Save A Life

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback