chasing cars

Jag har skrivit högskoleprov hela dagen så har nu använt upp alla hjärnceller, så lär va helt puckad resten av helgen. Förlåt alla som kommer att råka träffa mej. I can't help it!

I morrn får jag förhoppningsvis göra premiär som mittfältare. Ska springa som en riktig vilding på vänsterkanten och kanske, kanske får jag göra en rushis o göra mål. Min specialare!
Ska bara spela bättre än vid förra matchen, den va dåålig.

Ska slappa o se på film hela kvällen. Fetta på mej lite helt enkelt.


If I just lay here
Would you lie with me and just forget the world?

Forget what we're told
Before we get too old
Show me a garden that's bursting into life

Let's waste time
Chasing cars

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback