solsken

blomma av ellinor
Oh....Boel tog studenten..o blev blom-gravid på kuppen!

balkongen
Min kära klass på balkongen!!<3

curre annica

Mina underbara vänner från högstadiet kom och gratulerade. Annica ända från Karlstad, det betydde ska du veta.

Finaste jag fick var en ib-boll från ib-spelarna och den fina nallen från Cornelia. Sötaste!


         
Och på väga in till stan o Wisby Hotell så hamnade vi i värsta kön pga vägarbete.(missade då typ hala vår bad-tid, suck!) Men på studenten ska man ha kul så vi fulade oss lite me kameran. Haha! Lättroad..jag? näe..Hahah!

party öster
Efter Wisby Hotell så träffades alla glada på öster. Partystämning!

the way you look tonight
On our way till hp!  Rejäl uppvärmning.

party party öster
Linda min älskling och Johanna posade snyggt (lr tror inte att Johanna blundade med mening iofs)

jeili kissnödig
Jeili var väääldigt kissnödig!! (lägg märke till två utropstecken, haha!) Tom fick stödja lite.

pajen boel öster
Jag och Pajen försökte ta bild men jag var ju helkass o behövde typ 5 ggr på mej innan bilden blev en bild.  Påminn mej senare om att jag inte ska bli fotograf.

emilie moa
Emilie och Moa posade vant vid hamnen. Finns en sån bild på mej me men vi kan ju säga så här..grodperspektiv är verkligen inte min grej. Hahah!

snyggaste ever
Diggar Emmas pose otroligt mkt! Studenten händer bara en gång.

                             
Oh..Vi é inte fulla, det är pollenallergi!

eve boel hanna
Jag, lite Hanna och Eve. Hahah..Finare bild kunde jag då inte hitta så den får avsluta.

Men en underbar dag att ta studenten på. Härliga människor och bra stämning.
Och jag lovar dej Linda..du är min syster även om vi inte går i samma klass. Min klass blev min lilla familj och jag kommer att sakna den. Men nu börjar tiden då vi kan umgås utan att vara tvingade att gå på lektioner samtidigt.
En ny era börjar nu.


Kommentarer
Postat av: Eveliiinaa

Och såklart ska vi alltid vara vänner käraste Boel :) Kommer aldrig släppa dig kan jag säga!! Snart ska jag ha grillparty härhemma, och du är SÅKLART bjuden! :D Vi ses snart bästaste! Pussar till dig! / Din Bevvvee

Postat av: pajen!!

boel, de va ju knappt så detta kort blev bra :/ :P hehe

2007-06-17 @ 23:13:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback