om vi inte

Oh..Boel ska ut i stor världen alldeles själv i morgon. Trip till Växjö är det som väntar.
Hur ska det gå?
Ja så här ser jag på det. Om jag missar bussen till Oskarshamn så kan jag alltid shoppa lite. Haha!
Och sällskap fixas lätt med mobilens hjälp. Men alldeles själv, det kan gå såå fel.
Men det kan även bli riktigt bra.
Får se vilket det blir.


Hade precis studentmottagning. Härligt med lite fest mat känner jag. Glasstårtan..Mmmm!
Hade bland annat en mormor och en famor som satt och var roliga och påstod att de bara hade druckit lite gotlands dricke, hahaha! Förrvirrad?!
En kusin som lyckats växa ikapp hela min familj på en månad ungefär och en annan kusin som satt och förfestade lite me öl. Och muttrade något om att han var på flickväns jakt, good luck with the hunt.
Trevligt vart de iaf!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback