midsommarnattsdröm

Ohh..nu är midsommar överstökat. Eller överstökat och överstökat men det var ju lite mygel med vad man skulle göra. Verkade ett tag som att alla tjejer skulle till olika ställen. Så jag orkade inte riktigt bestämma mej, och det visade sej vara det bästa. Har nu tillbringat helgen hemma och myst istället med Mathias.
Och jag har lärt mej att jag inte kan laga mat alls och att fårö är så last year, var ju då jag var där, då var de fest.
Haha!

Har äntligen fått tag på min sommarjobbs chef, så jag ska börja jobba någon dag nu i veckan. Jag är lite nervös faktiskt, hoppas Josefin jobbar samtidigt så hon kan lära mej lite knep o så.
Håller på och proppar i  mej c-vitaminer hela tiden efter ett råd från Mathias så att jag inte ska bli förkyld. Det går ju inte att va sjuk första dagen på jobbet. Nä, usch!

bubblor

Where you are the one, the one that lies close to me
Whisper's "Hello, I've missed you quite terribly"
I fell in love, in love with you suddenly
Now there's no place else I could be but here in your arms

I like where you sleep,
When you sleep, next to me.
I like where you sleep... here




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback