hela dan varje dag

Jobbade första dagen igår. Gosh va de slog när jag hade kommit hem. Hamnade typ i komaliknande tillstånd o orkade inte göra något alls. 7 och en halv timme hade jag då jobbat.
Oj, och jag som ska jobba 9 timmars pass sen. My god jag kommer inte atta orka med något annat.

Fick schemat igår oxå..ser grymt mörkt ut, jobb hela tiden. Och jag jobbar alltid de tider som vi tränar på. Vem har kommit på de dumma tiderna?
Jag vill ju träna. Typiskt.

Nä nu ska jag snart bege mej iväg i regnet igen.
Wish me luck!

Kommentarer
Postat av: Miss.........

Men skärp dig.. själv jobbade man 12 timmar idag.. Började klockan 6 och slutade 6, nu ska jag snart sätta mig och jobba lite till. Så 7,5h är ingenting. Vad ska du ha för jobb i framtiden om du inte klarar det haha! Kram kram slöhög

2007-07-02 @ 21:49:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback