What goes around comes around

Lovet är snart slut!!
Usch och fy..kan man vägra och sen förvänta sej få ta studenten i sommar i alla fall??

I morgon ska jag va hemma o njuta av det lilla lov som är kvar.

Första matchen på året är på söndag, och jag har kommit på att jag måste skaffa mej kondis på en vecka. Hur ska det gå till?
Springa i sömnen?!

Körkortspluggandet måste i alla fall tas upp på allvar nu. Ska ha pluggis möte med Josse och Linda på onsdag. Två kapitel i läxa tills dess..ohh!
Jag som har försoffats något otroligt under lovet kommer nu att hamna i chocktillstånd eftersom att de blir så mycket på en gång.
Förvänta er inte för mycket där ute gott folk, jag har inte stretchat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback