There can be only one

Fan vilken bra dag de har varit hittills. Match mot Hemse som man vann. Jag gjorde 3 mål på raken, så grymt skönt. Äntligen får man sätta dom på plats. Sen firades det lite i omklädningsrummet och så sjöngs det lite.
Sen kommer man ut och då snöar det!!

Fast litet bakslag då jag trodde att jag skulle på bio ikväll men folket jag skulle med vågade inte chansa på att det fanns platser kvar, så de blev inget. Jag som hade sett fram emot o äta på max sen. Hehe.

Blir myskväll hemma istället. Jag hoppas på scrubs ikväll med.
Jag känner igen mig så grymt mycket i Elliot Reid, min hjälte typ. Haha! Och Ally McBeal också då förstås.
 


Bring me something that'll make me jump around

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback